سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیونل مسی (Lionel Messi)

سلام به طرفداران تیم بارسلون بخصوص رونالدینهو،مسی و اتوو

   امروز می خواستم کمی در مورد لیونل مسی در بازی رئال و بارسا براتون صحبت کنم.

در دیدار حساس دو تیم بارسلونا و رئال مادرید موسوم به ال کلاسیکو که با تساوی به پایان رسید

سومین گل " لیونل مسی " برای بارسلونا در پیکار بزرگ شنبه شب با رئال مادرید رقیب سرسخت خود در لیگ فوتبال اسپانیا، یک تساوی سه بر سه برای تیمش به ارمغان آورد که در آستانه یک شکست قرار داشت. این مهاجم جوان پس از دریافت یک پاس از رونالدینیو در وقت تلف شده آخر بازی و نفوذ به خط دفاعی رئال ، با یک شوت کوتاه و زاویه دار پای چپ ، توپ را از " ایکر کاسیاس " دروازه بان حریف عبور داد و بارسلونا مدافع قهرمانی لالیگا را دست کم برای یک روز به صدر جدول بازگرداند . در بیست و هشت دقیقه اول بازی در ورزشگاه نیو کمپ ، هردو تیم دو گل به ثمر رساندند و " رود فان نیستلروی " زننده دو گل رئال بود که یکی از آنها از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید . "سرجیو راموس " مدافع رئال ، در دقیقه ‪ ۷۳‬تیم میهمان را سه بر دو پیش انداخت .
پس از اخراج " اولگویر پرشا " مدافع بارسلونا در اواخر نیمه اول چنین به نظر می‌رسید که این تیم متحمل سومین شکست پیاپی خواهد شد. این تیم منطقه کاتالان آخر هفته گذشته از سوی یا شکست خورده و سپس سه شنبه شب به رغم پیروزی یک برصفر در خانه لیورپول‌در یک دیدار لیگ قهرمانان اروپا، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مغلوب شده و از گردونه مسابقات خارج شد.
مسی به ایستگاه تلویزیونی "لا سکزتا" گفت :" هم تیمی هایم فضای زیادی برای بازی به من دادند . من سعی کردم از آن سود جویم و امروز این تلاش کارساز شد. این بازی یک بازی بسیار خاص بود . مادرید یک بازیکن بیشتر داشت و در غیر این صورت ، اوضاع فرق می‌کرد."
عملکرد رئال در این بازی احتمالا باعث کاهش انتقادهایی خواهد شد که از فابیو کاپلو سرمربی این تیم به عمل آمد و پس از حذف شدن تیمش از لیگ قهرمانان اروپا توسط بایرن مونیخ در دیدار چهارشنبه شب نحوه تصدی گری وی را در رئال در معرض دقت مضاعف قرار داد .
با این تساوی ، بارسلونا به لطف تفاضل گل بهتر به صدر جدول صعود کرد ولی سوی یا می‌تواند پس از دیدار یکشنبه شب با خیمناستیک این صدرنشینی را بازپس گیرد .
بارسلونا و سوی‌یا هردو ‪ ۵۰‬امتیازی هستند و والنسیا و رئال به ترتیب با ‪ ۴۶‬و ‪ ۴۵‬امتیاز پشت سر آنها قرار دارند .